لوله کشی روکار

بعد از مدت زمانی که از ساخت یک ساختمان می گذرد عمر لوله های بکار رفته در ساختمان در اثر فرسودگی منجر به خرابی می شود و نیاز به بازسازی لوله پیدا می شود . در گذشته در ساختمان سازی از لوله های گالوانیزه و آهنی استفاده می شده که نسبت به دیگر لوله ها عمر مفید تری دارد. لوله های آهنی بعد از مدت زمانی که در معرض نم و رطوبت قرار می گیرند پوسیده میشود ونیاز به تعویض پیدا می کند که به دلیل سختی در جوشکاری که منجر به تخریب بسییاری از نقاط دیوار میشود و ترمیم آن با مشکلات مواجه است که باید ذکر کرد استفاده از لوله های روکار به صرفه تر است.

در لوله کشی روکار از لوله های پلیمر یا همان لوله های سبز استفاده میشود.مدت زمانی که برای لوله کشی روکار استفاده میشود از 1 تا چند روز که البته با توجه به حجم کار متغیراست.

مزایای لوله کشی روکار

یکی از مهمترین مزایای لوله کشی روکار را می توان به تغییر سیستم گرمایشی از آبگرمکن به پکیج اشاره کرد. که در این سیستم بخاری حذف شده و شوفاژ جایگزین شده که باعث صرفه جویی در سیستم گاز می شود.

از دیگر مزیتهای لوله کشی روکار که بسیار مورد توجه می باشد  ؛عدم تغییر فشار آب است که در این سیستم نوسانی متوجه جریان فشار آب گرم همراه نمی باشد.

در نصب لوله کشی روکار برعکس لوله های آهنی نیازی به رنگ آمیزی ندارد و با توجه به سبکی وزن لوله ها در مکانهایی که دسترسی بدان مشکل می باشد می توان از لوله های پلیمر استفاده کرد.

از دیگر مزایای لوله های PVC اتصال قطعات لوله ها می باشند که با سهولت انجام میشود.

لوله های PVC علاوه بر تمامی مزایای گفته شده با معایبی همراه است که یکی از این معایب به شکننده بودن لوله ها در برار سرما و هوای خشک میباشد.

همچنین به دلیل مقاومت پایین لوله ها در صورت گرفتگی برای باز کردن جداره ی لوله ها باید از فنر زنی یا پمپ تراکم هوا استفاده کرد.

شركت خدمات فني شهر آرا با داشتن كادري مجرب و تجهيزات مناسب آماده ارائه خدمات در زمینه لوله کشی و لوله بازکنی در کرج به شهروندان البرزي به صورت شبانه روزي مي باشد.

خواندن 3481 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید